DOCSure

Bent u een (middelgrote) aannemer, schildersbedrijf, afbouwbedrijf of bijvoorbeeld een brandwerende applicateur?
Heeft u steeds meer inleen personeel, onderaannemers of zzp’ers in dienst waarvan u overzichtelijk de gegevens wilt bewaken?
Wilt u uw opdrachtgever met 1 druk op de knop alle actuele documenten voor de Wet Keten Aansprakelijkheid presenteren?
Wilt u deze verantwoordelijkheid delen meet uw onderaannemers, zonder dat u zelf alle gegevens moet uploaden?
Wilt u dit ook combineren met een uren administratie? En het liefst deze door de onderaannemer te laten invullen.

Beheer dan eenvoudig alle gegevens en alle documenten van uw onderaannemers en hun personeel in DOCSure. Het bespaart u zeeën van tijd!

Welke ondernemer in de bouw- en installatiebranche heeft er geen moeite mee of dagtaak aan; het beheren en controleren van alle gegevens en documenten van onderaannemers en hun bouwpersoneel. Of het nu gaat om het beheer van de gegevens voor de WKA (Wet Keten Aansprakelijkheid) of de WAS (Wet Aanpak Schijnconstructies) zoals VAR, KVK, BSN etc), Identiteitscontrole, VCA-diploma’s, FSC-certificaat, urenregistratie of simpelweg om de controle op een geretourneerd projectcontract of garantieverklaring?

DOCSure biedt hiervoor de oplossing én meer!
Snel en efficiënt beheert u alle gegevens, documenten en informatie. Van al uw onderaannemers, medewerkers en projecten. En dat, in een fractie van de tijd die u hier nu nog aan besteed. Uw onderaannemers houden alle documenten actueel via de DOCSure-portaal en worden zelf ook proactief op de hoogte gehouden van het verlopen van de documenten.
Én een sluitende toegangscontrole op uw project en real time inzicht en overzicht op alle bouwplaats medewerkers, hun gegevens en documenten!

Alle bedrijfsgegevens bij elkaar en eventueel door de onderaannemer zelf ngevuld. U bepaalt welke documenten relevant zijn en de onderaannemer dient ze te uploaden. U keurt alle documenten op een georganiseerde wijze zonder gebruik van wetransfer, losse documenten en slecht ingevulde formulieren.

 

 

 

 

 

Ook ziet u direct welke medewerkers namens de onderaannemer ingezet worden op de bouwlocatie en heeft u hiervan alle actuele documenten beschikbaar.

 

 

 

 

 

 

De uren worden door de onderaannemer op tijd ingediend en u kunt naar de opdrachtgever met een druk op de knop een overzicht bieden van de uren zonder verwijzing naar bedrijfsnamen. Alleen de relevante informatie wordt getoond. En met 1 druk op de knop alle relevante documenten van deze projectmdedewerkers!